måndag 14 maj 2012

Canterbury

Vädret är fortfarande grått, tråkigt och kallt i London. Vad händer??? AH! Hmpf.

I helgen har jag varit i Canterbury och träffat min vän Madelene som bor där. Vi gick på förlovningsfest och sen vidare till lite barer här och där i stan. Det bor massor av studenter i Canterbury så det var rätt livligt men mycket knäppt folk! Haha... Men vi hade kul och drack oss lagom fnittriga. Efteråt blev det Subway och taxi till lägenheten. 
Bakisdagen blev omhändertagen med brunch, amerikanskapannkakor och massor av prat om livet. Det blev en lyckad helg!

                     Fina Madelene

Idag har jag börjat mitt "nya" jobb. Fast ja.. börjat och börjat. Jobbet var PRECIS lika dant som varje dag. Men det är för min chef är superstressad och hann inte ge mig några uppgifter. Men på onsdag och torsdag ska jag på indroduktion på Selfridges.  Hoppas verkligen det här kommer att gå bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar