torsdag 21 juni 2012

Jobb, jobb och mera jobb!

Det har varit en lång men händelserik dag! Mina skor jag klickade hem på nätet häromdagen levererades i morse ( yeeeeey!) och de var perfekta.

Började mitt arbetspass med att åka in till Selfridges för att träna vår personal. Kände mig lite ovan men tror att de flöt på bra. Pratade mest om ingredienser, företaget och hur man gör choklad från kakaoböna till färdig produkt. Sen testade jag var och en med ett litet quiz. Jag jobbade en timme längre än väntat och fick sedan rusa till våran andra butik i Notting hill för att förbereda inför kvällens chokladprovning. Vilket var riktigt kul! Jag hjälpte mest till med att servera och var där för att observera. Jag ska ju göra dem själv snart... läskigt! Fick även tid att hänga i köket lite och äta godsaker själv som salted caramel-tart och dricka champagne med cocoapulp. Mums.
Det har varit en annorlunda dag på jobbet, vilket är riktigt roligt. Det är såhär det ska vara att jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar